Monday, February 8, 2010

2nd Post


Hari ini aku dah dapat piano yang aku idam idamkan. Kembang kuncup hidung aku bila nampak pak cik pak cik tu angkat masuk piano dalam rumah aku. Pergh. Aku suke. Warne hitam. Memang nampak bergaye. Sampai dalam pukul 3 petang. Lepas solat asar, terus aku labuhkan punggungku diatas stool piano tersebut. Lalu menunjukkan bakat dihadapan ibu terchenta. *Nak ShowOff sebenarnya..


Ibuku memujiku. Dia kata : Hmm, dah pandai main dah aina. Boleh lah tu.

Rase sangat terharu dan juga bangga. HAHA. Cuba teka aku main lagu ape ? Sebenarnye aku main lagu Mary had a little lamb je. Bukan susah mana pon. Hehehe.

BakalJadiPemainProfessional :
AinaSabarudin

3 Comments:

Blogger Iqah Anuar said...

wahhhh..!
ainaa..
besttnyeeee...

February 9, 2010 at 7:16 AM  
Blogger yanamia said...

hahahaha comel gila!

February 9, 2010 at 9:49 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

IQAH, kite dah pandai main lagu barney i love you. ehehe.
nnti kite vid call awak tunjuk awak! huahaha

yana, apenye yang comel? akak? hahaha

February 9, 2010 at 10:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home