Saturday, May 1, 2010

34th Post

Duduk bawah pokok pun macam best je kalau nak pikir masalah. haha


Kenapa mesti dia muncul balik. Berapa kali dah aku cakap dekat diri aku. Jangan layan perasaan sangat. Biarlah mereka berdua berbaik-baik dan bermesra-mesra. Sebenarnya aku ni pun tak tahu lah apa yang aku rasa sekarang ni. Jealous? Maybe.. Tapi, aku memang dah tak ada hak nak ada perasaan macam tu. Dekat mana lagi tempat aku mengadu kalau bukan kawan baik aku dengan adik aku. Kakak aku dekat uitm tu nanti laa aku bagitau, dia sedang busy. Ape ape pon, diorang je laa peneman sejati waktu suka dan duka. Tempat aku share air mata. Tempat aku gelak. Nasib baik Dayanne tido rumah aku, dia buat aku lupa kat feeling tu. Tapi kadang-kadang, bila aku duduk seorang diri ; mula lah ade perasaan-perasaan tu. Haih, kalau lah aku boleh switch on-off button emotion aku ni. Memang dah lama aku buat. Haha.

* Buat waktu ini, biar lah dia settle sendiri. Aku malas nak pike banyak banyak. Biar waktu yang decide. Aduh.

Ainaa Sabarudin

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home