Monday, February 8, 2010

3rd Post

Hari ini mak aku tak masak, lagi. Dia pegi melawat bapak sedare aku kat hospital dengan abah. Aku baru nak makan hati masak kicap. Teringin dari dulu lagi dohh. Favourite aku tuu. Aku tak paham nape orang geli nak makan hati. Especially kakak aku. Haha. Yang penting, aku suke.

Sambung balik, instead of hati tuu, mak aku suh masak maggi untuk aku ngan adik aku. Ade due pilihan maggi dalam almari dapo. Maggi Kari ngan Maggi tomyam. Dua dua favourite aku. Aku tak tau nak buat pilihan mane satu. Tapi malang tol, ayam lak tade. Sedih aku. Dah, Tu je aku nak bagitau. Ntah pape.

Sikuatmakan,
AinaaSuraya

4 Comments:

Blogger Iqah Anuar said...

kite suke maggi tom yam..
pun saje nak bgtawu..
haha

February 9, 2010 at 7:15 AM  
Blogger kurr...kurr said...

aku pun suka makan hati..tapi mak aku xbg makan sgt.

dan aku pun tak kesah kalau ditentang DERHAKA namanya.

dan maggi kari yang baru ni sedap.

BESSSAAARRR PUNNYYYEEE!

February 9, 2010 at 7:44 AM  
Blogger yanamia said...

HAHAHAHA

February 9, 2010 at 9:42 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

iqah : kite suke semua maggi. tapi paling suke ayam ;D

reni : aku da try da. tak brape sedap ah. sian kau. meh dtg umah aku rase sikit hati. hahaha

yana : kenapa anda gelak wahai adikku.?

February 9, 2010 at 10:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home