Wednesday, May 5, 2010

35th Post

After three days tinggal dekat rumah aku, Dayanne sudah pun pulang ke rumah. Emm, bukan rumah la, dia pegi tempat lain. Tapi for sure, dia dah tak stay sleepover kat my house. These three days memang happy sangat, sebab dia dengan lawak dia, memang tak pernah buat aku tak berhenti gelak. Ada je benda benda yang kiteorang boleh gelak terbahak-bahak. Haih, sayang gila kawan baik aku seorang tu :)

Pagi tadi, time aku tengah mamai lagi sebab baru bangun tido, dia dah bersiap dah, aku pon tade choice laa kene bangun jugak, sebab dah janji nak hantar dia pegi ktm. Kesian dia, demam and selsema sebab aku pasang aircond sampai 16'C. Haha. Sorry eh dayanne, aku suka temperature macam tu. Lepas breakfast, baru bertolak. Bengang je aku bila si pak cik tu call. Sabo la. HAHAHA :P

At approximately 11.40 am mcmtu, aku dapat message " Aina, aku dah sampai dah :) "

Hehe. Alhamdulillah. Apa apa pon, DAYANA AZMI, thanks sebab sudi stay rumah aku for tiga hari. Aku sangat appreciate it. :) Ily, bestfriend ;D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home