Tuesday, February 9, 2010

4th Post

Hari ni aku rase puas hati. Kenape? Sebab aku berjaya pujuk mak aku masak hati masak kicap. Huaaa. Telan telan air liur aku tengok mak aku masak. Aku taktahan, aku pegi ruang tamu main piano. Haha. Dalam pukul 11.20 pagi macam tuu. Mak aku memanggil :

" Ainaa, hati kau ni mama dah siap masak ! "

*hati aku ?

Aku pun melangkahkan kaki ku kedalam dapur. Aroma hati masak kicap menusuk ke dalam lubang hidung. Mak aih, sedap beno. Dah suap je seketul hati dalam mulut, kunyah dan kunyah, FUH! SEDAP WOOOO! Tak pernah jemu mak aku masak, except for asam pedas ah, dah selalu masak. HAHA.

**PUAS HATI.

Pagi tadi lepas dah makan hati tu, mak aku ajak pegi ronda bandar kajang nak cari cobbler, masa lalu lalang tu, aku ade nampak muke orang sebijik macam kawan aku, rindu pulak die an,
padahal tengah sort of gadoh, aku text je dia. Alhamdulillah dia okey ngan aku. And kitedueorang pon berbaik baik lah :)

**PUAS HATI.

Aku practise and practise and guess what? Aku dah pandai main sikit lagu Yiruma - River flows in you kat piano. HAHAHAHA. Suke nye!

**PUAS HATI.

Sekian, terima kasih,
Ainaa Sabarudin.

8 Comments:

Blogger alia said...

jgn lupe ajar kakak mu disini nnti...:)

February 10, 2010 at 4:00 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

baik baik,
bila pulang rumah ?

February 10, 2010 at 4:02 AM  
Blogger alia said...

this friday..
neway...npe pic kakya xde pon tepi tu??????
kalo ye pon nk letak..
biar cntik punye e..
kalo muke mcm mak tiri gorilla..
baik x pyh...:)

February 10, 2010 at 4:25 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

dah letak dah.
sabar sabar le.
lawa ah tuu.
mcm model pe.

February 10, 2010 at 4:31 AM  
Blogger alia said...

ok..bagus..
nasib baik x mcm gorilla..
hahahahahhaha!!!!!~

February 10, 2010 at 4:32 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

anda tak perasan kah?
anda memang gorilla. HAHAHAHA

February 10, 2010 at 4:37 AM  
Blogger alia said...

hahahhaa!!
lawak btol..
sebab anda yg berkata2 tu ape kurangnye??
btol x aina wahai moyang gorilla!!
buaaahahahahaha!!!~

February 10, 2010 at 4:42 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

Daku seorang manusia.
Apa saja yang anda katakan,
akan diignore.
Harap maklum, bukan tanak terima kenyataan ye.

HAHAHAHA

February 10, 2010 at 4:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home