Wednesday, March 3, 2010

18th Post


Petang tadi, duduk lepak lepak with my lil bro, ayit kat depan tv hall. Well, he was watching star wars clone wars dekat channel cartoon network. Ada lah things yang tak faham about this cartoon, so I asked him lots of questions. Like, what kind of alien is that? alien tu mati ke? anakin bunuh alien tu? makhluk biru ni siape? Bla bla bla ..

Banyak kan soalan? Actually, tak interested pon dengan cerita tu, saja je nak mengacau. Last last, my lil bro pon fed up, dia buat bodoh je. Hahaha. Kesian ayit, sorry eh? Kak na bosan lah :D

So, aliens aliens aliens. Wujud ke ha? Betul ke pernah crash dekat Mexico? Biar benar? Malas nak pikir pasal those stuffs, but then tibe tibe je, my mind pergi kat tempat lain. Ttbe je teringat this one movie, emm, bukan movie, but bersiri actually. Selalu tunjuk dekat tv2 time aku darjah 3-4 dulu. Tiap tiap hari selasa pukul 9 malam, mesti aku ngan kakak aku duduk depan tv dapo time duduk dekat rumah ampang. Guess lah apa yang kiteorang tonton : ROSWELL. Ha-ha! Suka suka suka! I love their main actor and actress :D

So tengok lah guna laptop ni ha sambil melipat baju. Ada kat satu episode ni, memang aku suka sangat dengar dia punya quote. Sangat sweet! Haha.

Max: When I saw Valenti taking you away like that... it just hit home for me, you know? How much knowing me has screwed up your life.
Liz: No, it's just the opposite.
Max: Thank you for saying that.
Liz: It's the whole truth, Max.
Max: I better go.
Liz: Why?
Max: Cause if I don't go right now, things are gonna change.
Liz: Change, how?
Max: I'm gonna have to touch your hair... cuz it's so soft... and I'd have to tell you that... no matter what we go through, it's all worthwhile for me because we're together.
Liz: And then?
Max: And then... I'd have to do this... (they kiss)

:)))))))))))))

AkuBosanActually :
Ainananana

5 Comments:

Blogger yanamia said...

comelnyaaaaaaa dialog tuuu haha suke part kissing je tu haha

March 4, 2010 at 7:18 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

kan kan?!
haa, jatuh cinta kejap :D

March 4, 2010 at 9:26 AM  
Blogger Nur Afiqah Mardhiah said...

aku pon tgk gak. tgh catch up blk. tp 2nd season takleh bkak. sdih tak ? ohh btw , i knw dat part. kat rooftop kann ? :DD

March 5, 2010 at 12:21 AM  
Blogger Aina Sabarudin said...

hahaha. yep! first kiss dorang! :D
2nd season taleh bukak?
why not kau try tengok kat website ni,
but leceh sikit ah, ade time limit.
http://www.playandwatch.co.uk/

March 5, 2010 at 7:30 AM  
Blogger Nur Afiqah Mardhiah said...

aku slalu tgk kat watch-series.com. thru megavideo. dun tell me time limit, 72 mins ? serious , best dohh cte tuuu :DD

March 5, 2010 at 9:43 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home