Monday, February 22, 2010

12th Post


I received an unexpected message from someone that I care most in my life. It was quite a shock, because so suddenly, dia sort of ask for goodbye and don't wanna meet me pada masa akan datang. Guess how i feel : Hati tersentap, air mata macam dah nak meleleh, rasa sedih yang sangat sangat. No words could describe betapa sedihnya aku bila dapat that kind of message. Aku memang nak protes, kata yang aku boleh tolong dia. But pikir pikir balik, maybe she did a right thing. Aku ni pon someone yang boleh mengingatkan dia kat seseorang tuu. And she tried so hard to forget that someone. So aku pun take a wise step : Back off from her life. Aku sanggup, asalkan dia happy. Biarlah aku yang tanggung apa apa. Aku pun salah, bila dia need someone by her side, aku tak ada. Bila dia nak gelak ngan someone, aku pun takde jugak. Baru aku sedar betapa useless nya aku kat dia. Aku tahu, janji aku yang tak seberapa tu pun aku tak dapat buat. Aku memang useless dan menyusahkan dia, kan? Whatever it is, aku respect decision dia and i will keep on hoping that everything's gonna be alright. I don't know if dia akan baca ni, kalau baca, i just want u to know, I will always pray for you dear,

" Promise me you'll be happy, tu je yang akak mintak, okey ? "

Take care dear.

AlwaysCareAndLoveYou,
Akak Aina Sabarudin

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home