Thursday, February 11, 2010

6th Post

So, bangun dalam pukul 9 pagi, turun dapur tengok mama tengah masak laksa sarawak. Mama pesan macam macam since die nak pegi holiday ngan abah. Dia cakap aku incharge dalam bahagian baju. So keje aku is : lipat baju, basuh baju dan masukkan baju dalam dryer kalau hujan. Kakak aku bahagian masak masak. Abang bahagian kucing ngan sampah. Adik aku goyang kaki main game kat bilik aku. Haha. Senang je hati dia.

Pukul 1.30 : Pergi kelas piano. Best best best. Hidup kat rumah bosan, sebelah petang aku duduk dalam bilik je. Tengok balik cerita korea FULLHOUSE. Huu, masih terpikat akan ketampanan rain. Haha. Check phone, ada message from adikku yana. Balas dan tunggu. Tapi dia tak balas lagi. Tape lah. She needs some time alone kot, hopefully she'll be okay :)

Call dayanne : sangat rindu kawan baik aku seorang tuu. She's working, tapi im lucky, die tengah break 1 hour. Borak borak dan borak. Cerita pasal seorang player dan semua. Haha, lawak ah. Oh, and there's another thing. She told me that most of her friends thought that aku ngan dia lesbo. HAHAHA. Lawak ah. Sorry to dissapoint you guys, but both of us are straight. Haha. Well yeah, maybe kiteorang bersikap over bila tunjuk yang we love each other, but then, sorry. Just can't help it. But don't worry lah, she's my best best best bestest friend in the world. Tak sabar nak tunggu dia turun kl doh. Cepat ah datang, boleh aku kutuk kau dayanne oi. Pasal tido rumah ni pon, Mama pon dah bagi lampu hijau Hehe!

Sudahsudahlertuu,
Aina Sabarudin Amin

1 Comments:

Blogger alia said...

bkn masak2..
handle part mknan jek..
muaahahah!!!~

nnti jom buat cupcake..
nk x??
g la beli brg2 diee.....

February 11, 2010 at 4:17 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home