Sunday, February 14, 2010

7th Post


Around 6.30 pm lepas aku dah angkat kain baju and tengah syok masak mee udang ibumee, kakak aku dah start bising. Dia kata : Weh, cepat ahh siap! Nak amik yana pukul 7! Almost tercekik aku makan mee cepat cepat. Rase macam nak muntah pon ade. Tak digest betol betol agaknya. Dlm mase 15 minit je aku siap, pakai baju lama ; dress hitam, seluar hitam and tudung hitam putih dengan kasut tinggi 3 inci. Pasang harapan biar nampak kurus, tapi malangnya, benda yang benar tak boleh disorok, tetap nampak gemok. Haha -.-"


me and yana, after the concert

Nak pegi mana ni ? Pergi tengok konsert aizat ngan faizal tahir ngan siti nurhaliza kat istana budaya. Aku nak pegi pon sebab ade aizat and faizal tahir :D Ohmigosh, memang sangat best. Tambah-tambah lagi pergi dengan orang yang aku sayang an :) Suara diaorang sangat dahsyat especially time aizat nyanyi lagu i go and faizal tahir nyanyi lagu cuba (*.*) Ohh, Aizat sangat cutee. HAHA.

tempat duduk kami, tempat kami lepaskan
tension dengan menjerit. Hehe

Masa dorang tengah buat show tuu, aku intai ah kat bahagian first floor, mane tau ade orang handsome ke ape an. Hehe. Tibe tibe mate aku ni terpandang seorang minah ni. Woah, gile fanatik ah die tuu kat artis-artis yang buat show. Joget bagai nak rak. Mula mula tuu aku bole tahan ah tengok, macam rileks je lagi. Tapi bila aku tengok tahap kefanatikan dia tu tak berkurangan, rasa macam annoying pulak. Haha. Ngadu kat yana, aku sangat suka bila yana cakap macam ni : Akak, ape kate kite baling benda kat dia tu. HAHAHA. Akak sangat sayang yana. Hahaha.

aizat , cute nya .. (*.*)

faizal tahir, hehe :D

Malam ni memang sangat best, especially time faizal tahir buat show jerit jerit, aku ngan yana pon jerit sama, luahkan benda yang terpendam kat hati. Lantak lah orang belakang nak dengar ke tak. Yang penting puas hati, kan yana? HAHA. Balik around 12.50 gitu, before balik tuu nak amik gambar artis artis, tapi amat menyakitkan hati bila dorang tak bagi ambik except for those yang beli baju and stuffs. No choice but kena lawan ngan manusia manusia untuk amik gambar dorang from jauh. Huu, nak ambik gambar ngan aizat ngan faizal tahir :'(

meet zati and alia

before the concert, photography session

Before balik, lepak kat istana budaya punya tempat parking. Ambik gambar tak ingat dunia. Best Best Best. Ohh, nak confess something ni : I love Aizat and Faizal Tahir. HAHAHA.

SelamatMalam,
Aina S

1 Comments:

Blogger yanamia said...

akak, yg pasal minah tu. serious td yana da cr barang nk baling taw. sggtt menyampah! hahahhaa

ouh i l y m. next time ajak lagi :D muah!

February 14, 2010 at 11:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home