Friday, May 21, 2010

43rd Post

Boleh agak tak apa yang aku tengah rasa sekarang ni? Sangat sangat sangat down, penuh dengan rasa sedih, dissapointed sangat. Kenapa? Sebab most of my friends bakal belajar dekat local university masing-masing.Aku pulak, masih duduk dekat rumah. Entah bila entah aku ni dapat belajar eh? Aku kena sabar, kena ingat yang ini semua Allah S.W.T yang tentukan. Dia tahu apa yang terbaik untuk aku. Ya Allah, kau berikanlah kejayaan dari semua aspek dalam hidupku. Amin ... Dengar from kawan-kawan semua, dorang tengah sebok kemas bag semua, hui, gile jeles. Rasa macam nak explode je. Last-last aku bukak lagu kuat-kuat, and nyanyi sama-sama. Lantak lah pitching lari ke apa. Asalkan hati aku puas. Ha-ha. Itu pun nak tulis ha-ha. Gedik betul. Aduh, gila depress. AKU NAK SAMBUNG BELAJAR CEPAT-CEPAT!! :(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home