Saturday, June 5, 2010

45th Post

Walau susah macam mane pun nak balik ke KL from tangkak, walau berapa banyak bus buruk yang aku kena naik, aku tak kesah, janji aku sampai rumah. Haha. Bertolak pukul 4 petang, sampai pukul 9 malam. Aku rasa, kalau aku naik kereta pegi Taiping jumpa dayanne pun takdelah sampai 5 jam. Adui, takpe, experience. Bukan semua orang boleh dapat. Kan?


Hari ni hari ape? SABTU. Besok aku dah kene balik dah. Sedihnyaaa. Assignment pun banyak lagi yang aku tinggal kan kosong sebab tak tahu. Bukan tinggalkan sebab nak tiru eh. Adui, pening kepala. Tak tahu nak buat mane satu dulu. Better aku siapkan. Aku ni actually post benda ni sebab nak release tension. Kene stay up malam ni. Jap lagi aku update lagi. HEHE.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home